اینجانب مینویسد...

*19

خداروشکر:))

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۲۲ ب.ظ
سلام دارم

من کلا خیلی خیلی خیلی ادمه احساساتی ای هستم
شاید از خیلی از دخترا هم احساساتی تر ونمیدونم ک باید از این موضوع راضی باشم یا نه خخخ
امروز وقتی بیمارستان بودیم ازداخل یکی از اتاقا کد99 اعلام شد 
رفتیم سر بیمار ک یه بچه 12 ساله بود و ایست قلبی کرده بود 
خدا میدونه اون لحظه چ حس و حالی داشتم و چقدر داغون بودم 
وقتی مریض برگشت اصلا نمیتونین تصور کنین ک چ حالی داشتم و چقدر گریه کردم 
همونجا دکتر نون برگشت گف وای چی شده دکتر؟ خخخ
واقعا این همه از سختی و ایناش گفتم ولی خداروشکر ک  این صحنه هارو هم میبینم 
اینکه جون یه ادمی رو نجات بدی خیلی عالیه خیلی حسه خوبیه 


++‌فک کنم پارسال بود ک در خونمونو ب شدت میکوبیدن و همسایمون با گریه بچشو گرفته بود و میگف نفس نمیکشه 
بچشم نوزاد بود 
دادانش بغل من خخخ و تنفس مصنوعی رو روش انجام دادم و بچه نفس کشید اون موقع هم خیلی خیلی خر کیف بودم
ک یاده بچگیای خودم افتادم ک یادمه همسایه مامان بزرگم بچشو گرفته بود بغلش و اونم نفس نمیکشید 
ومامان بزرگم خخخ برش گردوند با اعمال شاقه خخخ 

+++‌درعین همه سختی هاش ایناش عالیه واقعا 



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۲
اقای مجهول مجهولی

نظرات  (۹)

سلام:)

فکر می کنم از خصوصیات تیر ماهیآ باشه...
منم دقیقا نمیدونم این همه احساساتی بودنم نقطه ضعفمه یا نقطه قوت ام...

چقدر خوب^-^

ان شاءالله که همیشه همه برگردن من که نحمل ندارم ببینم کسی بمیره:(

پاسخ:
سلام میشه

اره دقیقا منم همچین فکری دارم خخخ شمام اینطوری هستی ک گاهی خ بداخلاق میشی؟؟؟خخخ


مرسی 
ایشالا 
ان شاالله که همیشه موفق باشید و بتونین جون یه آدمونجات بدین 
خدااااااااااااهم پشت و پناهتون مستر 
پاسخ:
مرسییی البته ب اون حد هم نرسیدم ولی ایشالا ک برسم :)
ممنونم 

احساساتی بودن اصن به قیافه ات نمیخوره خخخ

اینجوری میخای مردمو معالجه کنی؟؟؟؟
تا تو بخای به خودت مسلط بشی که مریض تموم کرده باااا:|

کسی که جون یه نفر رو نجات بده
انگار همه ی مردم دنیا رو نجات داده:)
و کسی که یه نفر رو بکشه انگار همه ی مردم دنیا رو کشته

خداروشکر
لایک بهت:)
فقط خواهشا وقتی دکتر شدی با جون مردم بازی نکن:|
پاسخ:
خیلیم بم میخوره اصنشم خخخ

خخخخ نه خو خوشحال شدم ایش خخخ

الان این کشتنه منو ترسوند ک خخخ چون زیاد پیش اومده ادم کشته شده جلو چشام خخخ


خخخ نه مردم با جون من بازی میکنن خخ
موفق باشی دکتر
اره واقعا حس خوبیه
خوشبحالت
راستی تو فکر تخصصم هستی؟؟؟؟
پاسخ:
مرسییی
البته شمام هم جز صنف های بیمارستانی هستین دیگه 
زیاد میبینین از این صحنه ها
ایشالا سریع دنبال تخصص میرم و دنبال مطب زدن نیستم 
خخخ بد اخلاقیِ من بلا نسبتِ بد اخلاقاس خخخ
تا وقتی که خوبم خیلی خیلی خوبم ولی خدانکنه کج خلق شم:|
مثلا وقتی بد اخلاق میشم اگه داداشم بیاد تو اتاقم که مثلا یه کم حرف بزنیم به هر چیزی متوسل میشم و بچه شوت میشه بیرون... بعد به خودم میگم تو دختری خجالت بکش یه کم خوش اخلاق باش خخخ.
ولی در کل آدمای با حالی هستیم
شخصیتای جالبی داریم
و یه چیزی کشف کردم خودم اینجوری ام: بین بقیه ماه ها، با دی ماهی ها روابط خوبی دارم.
آها یکی از ویژگی های بارزی که بین خودم و شما دیدم غروره که شاید مالِ تمام تیر ماهیا باشه اما اینم خیلی عالیه.
مثلا وقتی حاضر شی بخاطر کسی غرورتو بشکنی دیگه به طرف اثبات میشه که چقدر عزیزه...

پاسخ:
خخخ ددقیقا منم همینطوریم 
خخخخ خیلی باحالیم ما هههه
دی ماهی؟؟؟ نداشتم باهاشون رابطه
تو زندگی من تا دلت بخاد خردادی و اردیبهشتی هست

اره دقیفا 
دیگه این همه حساس نباش بابا..ناسلامتی دکتریااا فردا جراح شدی ی لحظه مثلا یکی ضربانش رفت می شینی گریه میکنی؟؟عوض اینکه ب دادش برسی!!خخخخ
خیلی خوبه ادم جون یکی رو نجات بده فرقیم نمیکنه انسان باشه یا ی حیوان...
منم دوس دارم جون گیاهامو نجات بدم ...خخخخ
پاسخ:
خخخ حالا من ی چی گفتم خخخ 
خخخخ بابا پزشک گیاها 
۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۳:۵۱ ✿شمیم زندگی✿
:(
کوجایی عایا؟
پاسخ:
:( هستم خو 
عجب خری هستی واقعن:|
پاسخ:
خخخ مچکرم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">