اینجانب مینویسد...

*19

من همونیم گ سایه هم نداشت

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۲۰ ق.ظ
انقدره نبودم ک خجالت میکشم باشم
خدارو شکر از همه اتفاقایی ک تو زندگیمون میفته
کاش میشد جلو خیلی از سرد شدنا رو گرف
کاش بضیا نذارن برن ک برن 
من خودمم جز بعضیام اما نبودنم ب لج بازی هیچ ربطی نداره 
منو ببخشین بخدا نبودنم ربطی ب اینک برام مهم نیس کسی ندره
اصن من کی باشم ک بخام اطرافیاتمو مهم بدونم یا ندونم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۴
اقای مجهول مجهولی

نظرات  (۹)

هعییییییییی مستر :(((((((
پاسخ:
خخخ:(
من اینجا دو تا نظر گذاشته بودم ولی ظاهرا نیومده!!
دیگه یادم نمیاد چی نوشته بودم ...

+خجالت نکش وبلاگ خودته غریبی نکن خخخ

پاسخ:
خخخخ خوردنش
اشکال نداره بعدا بنویس خخ

+عه؟خخخ
سلام بیشعور عاغا
بزنم لهت کنم؟!
بزنم یا دیگه نمیری؟!!
http://bariii.blogfa.com/

رمز وب قبلی مو گم کردم خخخخخخ
با بلاگفا راحت ترم

میای خبر بده از خودت خرررررررررررررررررررر
پاسخ:
سلام خررررر
نه نزن نزن خخخ

بله خنگیت بهم ثابت شدس خخ




چش
To ba qade 193 cm'it saye nadari??? akheeey .. Elahi begardaaam :)))
پاسخ:
چ عجببببببببببببببببببب
نه نمیخاد بگردی عنتر
بی زحمت یه تکونی به خودت بده و یه پست جدید بذار
وبت کپک زد خوووووو:)
پاسخ:
چشم چشم
بیا جلو نمیشه تو بایییییییییید کتک بخوری خخخخخخ


خودت خنگییییییییییییییییی


بی بلا
پاسخ:
نمیااام خخخ

توییی
آهای همونی که سایه ام نداری؟!
بیا بنویس یکم تا کتک نخوردییییییییییی
خخخخخ
دراز خخخخ
پاسخ:
من نمیدونم این عنوان از کجا اومده خخخ
من ننوشتم خداییی
Antar shabihe to mishe :)
Mn sanaz'am .. Gole sanaz :P
پاسخ:
هر هر هر 
کوفت درد زهر انار
جناب مجهول خان کجایی؟؟!دقیقا کجایی!!
بابا ی چیزی بنویس حداقل بفهمیم زنده ای خخخ
چشمم ب این صفحه خشک شد ازبس اومدم دیدم بازم همون متن قبلیه..(الکی مثلا من هی میام اینجا خخخ)

پاسخ:
همینجااام خخخ
اینهاشم زنده ی زنده
بل بله خخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">