اینجانب مینویسد...

*19

به چه زبونی

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱ ب.ظ

به چه زبونی بگم دلم برا قبل تنگ شده؟

هیچ وقت چیزایی ک میخای برنمیگردن

قبول کن ... قبول کنم ... همه ی باعث این ماجرا من نبودم :)

من فقط گذشته رو حسه خوبه قبلو میخام

بازم 9:45 شب قبلا رو میخام

میخام تو باشی من باشم همه باشن ... همه خودمون باشیم

مبارک باشه فراری شدنت ... مبارک

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۴
اقای مجهول مجهولی

نظرات  (۵)

چه جالب... منم دیشب قبل از ساعت ده همین فکرا تو ذهنم بود...
24 ساعت قبل ترشُ میخواستم و همه ساعت های قبلش رو...
که خیلی حرفا زده نشده بود
هعییی داد بیداد 
یه وقتایی میشه دیگه:(
پاسخ:

برگشت به عقب ایکوه جذابیه که تو زندگی هیچ کدوممون نی

Ba ki bodi in post'o?? :)
پاسخ:
هه
۱۳ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۶ بارااااان
جناب محمدمهدی خان 😡😡😡
بیا و تعریف کن دیگه
از روزایی ک گذشته
بیا بنویس دوباره😕
Maraz :(
پاسخ:
کوفت خر نفهم
Jigaram jigaram jigaaarrrrr :)))
پاسخ:
خرررررررررررری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">